söndag 24 januari 2016

En gråmulen söndag som fylldes med så mycket värme & kärlek

En gråmulen söndag i januari när det plötsligt blir plusgrader och slask,  men även en av de bästa söndagarna på länge med så många guldkorn.

Stockholm
Vackert även i gråmulet väder
Mysig söndagsfrukost med mannen i lugn & ro med tända ljus innan jag begav mig till min yogaklass som alltid får mig att känna harmoni och livsglädje, sedan bar det av in till stan för att äta brunch med två härliga tjejer/kvinnor och underbara vänner.

Lotta & Pia två fina vänner till mig

Brunch på Trattorian: (Norr Mälarstrand)
Jag kan verkligen rekommendera deras brunch, den var väldigt fräsch och god. De har många olika sittningar så det blev liksom ingen större trängsel eller köbildning runt buffén, maten var upplagd på mindre fat som byttes ut mot nya fat frekvent och brunchen höll en hög kvalitet på både råvaror, smak och utseende. Se till att spara lite plats för deras Tiramisu och italienska glass. Sedan är det ju en väldigt varm och mysig atmosfär inne på restaurangen med deras inredning. Priset liger på 189:- men vi hade turen att besöka dem idag när de gav 50% på sin Brunch när man är "vänner på FB" så ingen kunde vara mer nöjda än vi när vi mätta lämnade restaurangen.
Mysig atmosfär inne på restaurangen
Brunch
Fantastiskt goda charkturier
Grönsaker både varma & kalla
Lite av deras varma utbud
Mer av deras varma utbud

Efter det åkte jag ut till Cattis & Olivia för att mysa lite med dem och avslutade besöket med att äta middag tillsammans med dem på en mysig liten italiensk pizzeria ute på Lidingö, som har riktigt goda pizzor (tur jag inte åt någon pizza på brunchen)
Min fina vän Cattis och hennes dotter Olivia
Såhär mycket glädje och kärlek är det mellan oss 

Som av avslutning på denna fantastiska söndag så ska jag meditera innan jag går till sängs. Tacksam för all värme & kärlek som jag har fyllt denna dagen och hela helgen 🙏❤️

Kram Cissi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar